نحوه نصب قالب منهول

توليد كننده انواع دريچه منهول با استاندارد هاي جهاني

نحوه نصب قالب منهول

هنگامي كه در حال نصب منهول براي شما هستيد، مي توانيد با استفاده از فرم هايي براي ريختن منهول خود در محل، به جاي حمل يك دريچه از پيش ريخته شده به محل و متحمل شدن هزينه هاي اضافي حمل و نقل و تحويل، در زمان و هزينه خود صرفه جويي كنيد.

 

هنگامي كه از قالب منهول استفاده مي كنيد، مهم است كه تمام قطعات قالب مناسب براي كار را داشته باشيد. يك منهول اصلي شامل يك درام داخلي، درام بيروني و يك درب منهول است. براي كمك به خياطي فرم خود مطابق با پروژه خود، مي توانيد قالب هاي منهول مربعي، داربست هاي منهول، بالابرها، پشتي هاي مخروطي، رايزرهاي داخلي و رايزرهاي بيروني را استخدام كنيد.

 

1- گودالي را در جايي كه مي خواهيد منهول قرار گيرد حفر كنيد.

2- فرم خود را جمع كنيد

تمام پانل ها و قسمت هاي يك فرم شماره گذاري مي شوند. براي اينكه فرم در كنار هم قرار گيرد، هر قطعه بايد به ترتيب عددي، 1 در كنار 2، 2 در كنار 3 و غيره قرار گيرد.

 

هنگامي كه همه پانل ها مرتب شدند، سوراخ هاي پيچ را در پانل ها با استفاده از يك پيچ گوشتي رديف كنيد تا مطمئن شويد كه يكنواخت هستند. شروع به وارد كردن پيچ ها و اتصال مهره ها از بالا كنيد و به سمت پايين حركت كنيد. قبل از شروع اتصال پانل بعدي، تمام مهره ها و پيچ ها را روي يك پانل محكم كنيد. هنگامي كه قالب كاملاً جمع شد، روي آن رفته و دوباره پيچ‌ها را ببنديد تا مطمئن شويد كه هيچكدام در حين ساخت شل نشده‌اند.

 3- روي هم گذاشتن فرم ها

 هنگامي كه طول يك فرم براي بدست آوردن عمق مورد نياز پروژه شما كافي نيست، مي توانيد چندين فرم را به هم بچسبانيد تا به طول مورد نظر برسيد. براي انجام اين كار، كافي است درام ديگري با همان قطر را روي درام ديگري با همان قطر بالا ببريد و مطمئن شويد كه همه پانل هاي شماره گذاري شده در يك راستا هستند، 1 روي 1، 2 روي 2، و غيره. وقتي همه پانل ها در يك راستا قرار گرفتند. ، مهره ها و پيچ هاي اتصال را وارد كنيد و همه آنها را سفت كنيد.

 4- قالب ها را داخل گودال قرار دهيد.

 هنگامي كه فرم هاي خود را داخل گودال قرار مي دهيد از درام داخلي و سپس درام بيروني شروع كنيد. اينها قالب گودال را تشكيل مي دهند.

 5- هنگامي كه همه چيز در جاي خود محكم شد، مي توانيد بتن را براي ايجاد منهول بريزيد.

 6- اجازه دهيد بتن گير كند سپس قالب ها را جدا كنيد

 قالب‌هاي داخلي بايد با برداشتن پيچ‌ها در امتداد اتصال دو پانل، باز كردن پيچ بالايي در جاي خود و سپس برداشتن آن پانل به پانل با استفاده از جرثقيل، جدا شوند. فرم هاي بيروني مانند فرم هاي داخلي برداشته مي شوند اما به سمت بيرون مي افتند، بنابراين داشتن زنجير و كشش جرثقيل صحيح براي جلوگيري از آسيب و آسيب ناشي از سقوط پانل ها مهم است.

 حذف فرم‌ها مي‌تواند فرآيند حساسي باشد، بنابراين پيروي از دستورالعمل‌هاي تيم در Manhole Form Hire براي اطمينان از اجراي صحيح آن مهم است.

7- سوراخ اطراف منهول را پر كنيد.

 بقيه قسمت گودال را پر كنيد تا مطمئن شويد كه منهول تازه ساخته شده شما صاف و مستقيم باقي مي ماند. اين فرآيند همچنين منطقه اطراف را صاف مي كند و يك منطقه پايدار براي ادامه كار در اطراف منهول فراهم مي كند.

يك شركت استخدام پيشرو در صنعت است كه متخصص در ارائه انواع محصولات منهول خود مونتاژ شده به مشتريان در سراسر كوئينزلند و نيو ساوت ولز است. از پايگاه اصلي آنها در بريزبن، فرم ها را مي توان در كمتر از 24 ساعت به سايت هايي در هر دو ايالت از جمله دوردست سيدني تحويل داد.

 براي اطلاعات بيشتر در مورد استخدام فرم منهول و محصولات آنها با تيم اينجا تماس بگيريد . همچنين مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد نحوه صحيح مونتاژ و جداسازي قالب هاي منهول را در اينجا بخوانيد .

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.