ويژگي ها و كاربردهاي دريجه منهول كامپوزيتي

توليد كننده انواع دريچه منهول با استاندارد هاي جهاني

ويژگي ها و كاربردهاي دريجه منهول كامپوزيتي

روكش منهول كامپوزيت نوع جديدي از روكش منهول با هزينه كم مي باشد. رزين پلي استر غير اشباع را به عنوان ماده اوليه اصلي مي گيرد و از فناوري پرس استفاده مي كند. پوشش منهول كامپوزيت تحت دما و فشار بالا در يك زمان فشرده مي شود، بنابراين داراي استحكام بالا، چگالي بالا، استحكام كششي بالا و عملكرد ضربه اي خوب است. در عين حال، پوشش منهول كامپوزيت داراي مزاياي مقاومت در برابر سايش، مقاومت در برابر خوردگي، آلودگي صفر و بدون نياز به تعمير و نگهداري است.

 

مزاياي پوشش منهول كامپوزيت

  • اين محصول از تقويت كننده مش براي افزايش استحكام داخلي استفاده مي كند كه مي تواند به سرعت فشار ايجاد شده توسط افراد و وسايل نقليه را براي اطمينان از مشكلات خود و دارايي افراد پراكنده كند. زيرا فلز به كار رفته در روكش منهول كامپوزيت يك دهم وزن خود بيشتر نيست و مقاومت روكش منهول كامپوزيت آنقدر زياد است كه ارزش دزدي بيشتر را ندارد.

     

  • در عين حال، مواد تقويت شده با فيبر پوشش منهول كامپوزيت با وزن مخصوص كوچك و استحكام و مدول ويژه بالا مشخص مي شوند. به عنوان مثال، فيبر كربن و كامپوزيت رزين اپوكسي داراي استحكام ويژه و مدول ويژه بسيار بالاتري نسبت به فولاد و آلياژ تيتانيوم هستند و داراي پايداري شيميايي عالي، كاهش اصطكاك، مقاومت در برابر سايش، خود روانكاري، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر خستگي، مقاومت در برابر خزش، انكوئيك، الكتريكي هستند. عايق و ساير خواص تركيب فيبر گرافيت و رزين مي تواند ماده اي را با ضريب انبساط تقريباً برابر با صفر بدست آورد.

     

  • يكي ديگر از ويژگي هاي مواد تقويت شده با الياف ناهمسانگرد است، بنابراين آرايش الياف را مي توان با توجه به نيازهاي مقاومتي قسمت هاي مختلف محصول طراحي كرد. كامپوزيت هاي زمينه آلومينيومي تقويت شده با الياف كربن و كاربيد سيليكون مي توانند استحكام و مدول كافي را در 500 حفظ كنند. علاوه بر اين، مواد تقويت كننده مختلف با توجه به قسمت هاي مختلف پوشش منهول كامپوزيت استفاده مي شود و لايه سطحي ذرات شن كوارتز را به عنوان ماده پركننده با سايش خوب پذيرفته است. مقاومت. افزودن يك جاذب UV اثر ضد پيري محصول را بهبود مي بخشد. لايه ساختاري مي تواند به ويژگي هاي فيبر پيوسته بازي كامل بدهد، به طوري كه پوشش منهول كامپوزيت ظرفيت باربري بالاتر، عمر مفيد بيشتر و رقابت بيشتر در بازار را بدون هيچ گونه تقويت فولادي دارد.

 

دامنه كاربرد پوشش منهول كامپوزيت

روكش منهول عمومي براي زهكشي از فولاد تخت و فولاد مربع پيچ خورده يا فولاد صاف جوش داده شده و فولاد تخت ساخته شده است. داراي مزاياي ظاهري زيبا، زهكشي خوب، استحكام بالا، مشخصات زياد و هزينه كم است، بنابراين معمولاً از گريتينگ فولادي استفاده مي شود. همانطور كه مي دانيم از مواد كامپوزيت پليمري ساخته شده و توسط پرس هيدروليك پرس مي شود كه مقاومت ضربه اي بالايي دارد. بنابراين، ما نگران دامنه استفاده از آن هستيم.

منهول كامپوزيت روكش منهول چدن داكتيل سنگين براي روسازي آسفالت وسايل نقليه موتوري در پارك ها را پوشش مي دهد. روكش منهول بازرسي كامپوزيت معمولي و مبتني بر پليمر براي وسايل نقليه موتوري با الزامات روسازي استفاده مي شود. پوشش چاه هاي بازرسي كامپوزيت مبتني بر پليمر براي وسايل نقليه غير موتوري در پارك ها استفاده مي شود. پوشش چاه بازرسي با چاه هاي بازرسي بتني الياف فولادي در پارك. ورودي هاي آب باران در راهروهاي موتوردار با داكتيل هاي سنگين پوشيده شده است. حياط غرق شده با روكش منهول مركب مركب مبتني بر پليمر پوشيده شده است. برخي از پوشش هاي خوب در فضاي سبز با مواد بتني پوشيده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.